Представники Мінінфраструктури провели зустріч з Американською торговельною палатою в Україні щодо заміни паперових накладних електронними (е-ТТН). Запровадження е-ТТН визнали необхідним для оптимізації вантажних перевезень в Україні

Як працювати з електронною товарно-транспортною накладною (е-ТТН)
На сьогодні Мінінфраструктури розробило проєкт постанови «Про реалізацію експериментального проєкту у сфері внутрішніх вантажних перевезень». Її ухвалення дозволить залучити провайдерів електронного документообігу (ЕДО) до процесу надання такої послуги. Тож, саме завдяки провайдерам ЕДО перевізники та бізнес можуть почати використовувати цифрову товарно-транспортну накладну.
Проєкт постанови передбачає запровадження тимчасового порядку функціонування Системи е-ТТН.
Запропонований механізм визначатиме умови приєднання та взаємодії між ключовими сторонами процесу та ключові аспекти роботи Системи.
У планах щодо розвитку проєкту на 2024 рік розширити перелік провайдерів ЕДО, які підключені до Системи для подальшої модернізації цієї послуги. Зокрема для впровадження спеціальних форм е-ТТН.
Також залишається актуальним питання:
- розробки інтеграцій з іншими інформаційно-комунікаційними системами;
- впровадження підсистем взаємодії з користувачами;
- створення довідок та інше.
Систему е-TTН впроваджує Мінінфраструктури у співпраці з Мінцифри за підтримки USAID/UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах і за участі ГО Інститут аналітики та адвокації/Institute of Analytics and Advocacy.
За інформацією Мінінфраструктури
Звітна кампанії з податку на прибуток вже розпочалась, тож саме час згадати всі нюанси складання декларації з прибутку. Детальний приклад заповнення річної декларації та додатків до неї, знайдете у консультації
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні