Як підготуватися до тривалої відсутності світла, тепла та води
Документ прийняли з урахуванням думки киян, бізнесу, а також спираючись на практичний досвід застосування чинного Порядку розміщення вивісок.
Перелік основних змін:
- ввели вимогу до відстані між вивісками для одного суб’єкта господарювання (10 м);
- ввели вимогу до відстані між кронштейнами в залежності від форматних зон;
- уточнили площі вивісок у залежності від форматних зон;
- додали нові типи вивісок (маркіза, інформаційна табличка);
- запровадили зміни у процедурі оформлення вивісок;
- ввели нову форму повідомлення про відповідність вивіски вимогам;
- підвищили у 5 разів відповідальність за повторне самовільне розміщення вивіски.
Прийнятими змінами запровадили вимогу до відстані між вивісками для одного власника. Раніше така норма не діяла, що дозволяло власникам розміщувати будь-яку кількість конструкцій на фасаді свого закладу. Крім того, змінами визначили, що розміщення вивісок на фасадах будівель-об’єктів культурної спадщини, допускають лише у вигляді конструкцій, що складаються з окремих літер і не мають пласкої основи, кронштейнів чи маркіз.
В оновленому Порядку розміщення вивісок додали можливість розміщення комерційного найменування на вивісці. Це дозволить бізнесу, який перебуває на етапі реєстрації своєї торгової марки та не має юридичної можливості відобразити її на вивісці, натомість розмістити комерційне найменування свого закладу. Також запровадили новий тип вивіски у вигляді інформаційної таблички, який не потребує подачі повідомлення. Це конструкція площею 0,3 кв. м і на ній має бути відображене повне найменування юрособи та графік роботи закладу. Водночас врегульовали питання розміщення маркіз. Це дозволить бізнесу розміщувати такий тип конструкцій відповідно до закону.
Оновлений Порядок набере чинності з дня його офіційного оприлюднення на сайті Київської міської ради.