Якщо перебуваєте поза межами України, то для отримання картки платника податків підготуйте такі документи:
- заповнену заяву за формою № 5ДР;
- копію паспорта з чітким зображенням документа.
Отримати картку платника податків можете:
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилають поштою);
- через представника в українській податковій.
Якщо картку платника податків отримуватиме представник, йому слід мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
За інформацією Мінреінтеграції
Ми добрали актуальні роз’яснення щодо оформлення службових поїздок та оплати днів перебування у відрядженні. Упевнені, вони закриють низку питань, з якими бухгалтер має справу у повсякденній роботі.