Як внести зміни до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Податківці визначили перелік документів, які подають для внесення змін до Реєстру неприбутківців

Як внести зміни до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування

Неприбуткова організація повинна подати до податкового органу реєстраційну заяву з позначкою «зміни», до якої додати копії документів у разі:

  • зміни організаційно-правової форми;
  • внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

Цього вимагає пункт 133.4 Податкового кодексу України (ПК) та Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою КМУ від 13.07.2016 № 440 (далі — Порядок).

Для зміни відомостей, які містить Реєстр неприбуткових установ та організацій, подають:

1. Реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку, з позначкою «зміни»;

2. Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності);

3. Житлово-будівельні кооперативи додатково подають засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що:

  • підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження;

або

  • придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом;

4. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН подають засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який:

  • підтверджує включення до організації вищого рівня;
  • надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Упродовж трьох р. дн. податковий орган вносить зміни до відомостей, які містить Реєстр неприбуткових установ та організацій, або надає відмову в разі:

  • встановлення невідповідності неприбуткової організації вимогам, визначеним пунктом 133.4 ПК;
  • подання неприбутковою організацією не в повному обсязі зазначених документів, необхідних для внесення змін.

За інформацією ДПС у Житомирській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у декларації з податку на прибуток

У статті розповімо про три можливі способи виправлення помилок та порівняємо їхні переваги та недоліки. Підкажемо, чи нараховувати самоштраф і пеню в умовах воєнного стану. Розберемося, як бути з помилками в фінансовій звітності, на основі якої заповнюється декларація з податку на прибуток
87180

Податкові різниці

Розрахунок податку на прибуток передбачає врахування податкових різниць. Що це таке, де і як їх рахувати, чи всі платники податку на прибуток застосовують податкові різниці — розбираємо
428

Податкова декларація з податку на прибуток підприємства

Кому та коли подавати податкову декларацію з податку на прибуток. Розглянемо її оновлену форму та останні зміни. Скористайтеся роз'ясненнями, як подати декларації з податку на прибуток за умов воєнного стану
328385

Податок на прибуток підприємств

Розглянемо актуальні положення про податок на прибуток підприємств 2024/2025. Про строки сплати податку на прибуток та декларування, КІК та мінімальне податкове зобов’язання, зміни після набрання чинності Законом № 4015 — в огляді
198874

Історичне збільшення податків: коментар експерта щодо законопроєкту № 11416-д

Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д ухвалила ВРУ. Розглянемо, що для платників податків наразі відомо
2104

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді