Коли витрати при продовженні відрядження включаються до податкових

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

При продовженні терміну відрядження у зв’язку з виробничою необхідністю за наявності відповідного наказу та підтвердних документів витрати на відрядження відшкодовуються працівнику

Фахівці Міндоходів пояснили, що будь-які витрати на відрядження включають до складу витрат платника податку за наявності документів, що підтверджують зв’язок такого відрядження з діяльністю такого платника податку.

Отже, при продовженні терміну відрядження у зв’язку з виробничою необхідністю за наявності відповідного наказу та підтвердних документів витрати на відрядження відшкодовуються працівнику.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

При затримці у відрядженні з причин, що не пов’язані з господарською діяльністю платника податку, витрати, здійснені при такій затримці, не можуть бути враховані при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств.

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Штраф за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
71431

Лікарняний під час відпустки: як перерахувати виплати і показати в Об’єднаній звітності

Якщо хвороба заскочила працівника зненацька під час його щорічної відпустки, оплатіть листок непрацездатності. Залишок щорічної відпустки він може використати після закінчення лікарняного або перенести на інший період. Як документально оформити ці події та показати в Об’єднаній звітності, розповів експерт
27

Незароблені відпускні: як відобразити відрахування в Об’єднаній звітності 2025

Працівник звільняється, не відпрацювавши робочого року, за який вже використав щорічну відпустку. За яких умов можна відрахувати незароблені відпускні? Як показати відрахування у звітності? Відповіді — у статті
35

Штатний розпис 2025: чи потрібно складати після скасування Господарського кодексу

Штатний розпис — постійний гість у кабінеті бухгалтера, адже це обов’язковий локальний акт. Складати його скеровувала стаття 64 Господарського кодексу. Але що буде зі штатним розписом після 28 серпня 2025 року, коли Господарський кодекс піде в архів? Час прощатися? Розбираємося
79597

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді