Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:
1. ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера);
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
2. ЕЦП керівника;
3. ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:
1. ЕЦП керівника;
2. ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою — суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:
1. ЕЦП платника податків — фізичної особи;
2. ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Відповідна норма визначена підпунктом 7.1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПАУ від 10.04.2008 № 233.