Оформлення та видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з перевезень можна здійснювати поштою

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Управління ліцензування та адміністративних послуг Укртрансінспекції знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 57 (10 поверх, кім. 1007); тел.: (044) 453-22-26, електронна пошта: [email protected]

З метою спрощення процедури оформлення та видачу ліцензій (переоформлення, видачу дублікатів та копій ліцензій) та документів, що до неї додаються, для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України можна здійснювати засобами поштового зв’язку.

Управління ліцензування та адміністративних послуг Укртрансінспекції знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 57 (10 поверх, кім. 1007); тел.: (044) 453-22-26, електронна пошта: [email protected].

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Заповнена заява підписується заявником особисто та подається разом із відповідним пакетом документів (перелік, визначений Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», та перелік документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затверджений постановою КМУ від 04.07.2001 № 756, за формою згідно з додатком 1) для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. У заяві обов’язково потрібно зазначити порядок отримання документа за результатами надання послуги, а саме засобами поштового зв’язку або особисто в Укртрансінспекції.

Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти, здійснивши ідентифікацію особи, яка звернулась за отриманням послуги, приймає до відправки заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної послуги та надсилає відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».

Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції та на адреси заявників, користування супутніми послугами здійснюється заявником.

Відправка документів за результатами розгляду (або обгрунтованої письмової відповіді щодо неможливості надання послуги) здійснюватиметься на адреси заявників через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю, з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image60

Статті за темою

Усі статті за темою

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
39

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
725

Декларація з рентної плати 2025: хто подає, як заповнити і які строки

Як скласти декларацію з рентної плати у 2025 році, про нову форму декларації 2025, приклади декларацій з ренти за користування надрами (з видобутком і без видобутку корисних копалин), а також з ренти за використання лісових ресурсів — у консультації
55249

ТТН на зерно: як оформити кількість місць, вагу та довантаження

Стаття допоможе з’ясувати, як у товарно-транспортній накладній на зерно заз¬начати кількість місць і масу брутто, що вказати у відомостях про вантаж, а також як діяти, якщо зерно довантажують на шляху до порту. Зразок запов¬нення ТТН стане у пригоді
63

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді