Оформлення та видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з перевезень можна здійснювати поштою

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Управління ліцензування та адміністративних послуг Укртрансінспекції знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 57 (10 поверх, кім. 1007); тел.: (044) 453-22-26, електронна пошта: [email protected]

З метою спрощення процедури оформлення та видачу ліцензій (переоформлення, видачу дублікатів та копій ліцензій) та документів, що до неї додаються, для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України можна здійснювати засобами поштового зв’язку.

Управління ліцензування та адміністративних послуг Укртрансінспекції знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 57 (10 поверх, кім. 1007); тел.: (044) 453-22-26, електронна пошта: [email protected].

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Заповнена заява підписується заявником особисто та подається разом із відповідним пакетом документів (перелік, визначений Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», та перелік документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затверджений постановою КМУ від 04.07.2001 № 756, за формою згідно з додатком 1) для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. У заяві обов’язково потрібно зазначити порядок отримання документа за результатами надання послуги, а саме засобами поштового зв’язку або особисто в Укртрансінспекції.

Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти, здійснивши ідентифікацію особи, яка звернулась за отриманням послуги, приймає до відправки заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної послуги та надсилає відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».

Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції та на адреси заявників, користування супутніми послугами здійснюється заявником.

Відправка документів за результатами розгляду (або обгрунтованої письмової відповіді щодо неможливості надання послуги) здійснюватиметься на адреси заявників через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю, з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
12

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
48430

Бронювання ФОП: які перспективи

Чи можливе бронювання фізичних осіб-підприємців в Україні? Це питання активно обговорюють, адже багато ФОПів хочуть отримати для себе і своїх працівників відстрочку від мобілізації. Хоча на сьогодні такої можливості офіційно немає, у ВРУ розглядають кілька законопроєктів, які можуть змінити ситуацію. Розберімо, що пропонує законодавець
17031

Посадова інструкція бухгалтера 2025

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
66532

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді