Ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України видаватимуться засобами поштового зв'язку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нововведення дасть змогу створити ефективні механізми доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість та легкість отримання результату

Ліцензії (переоформлення, видачу дублікатів і копій ліцензій) та документи, що до неї додаються, для провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом територією України видаватимуться засобами поштового зв’язку. Таке нововведення дасть змогу створити ефективні механізми доступу до адміністративних послуг, закріпити прозорість та легкість отримання результату.

Так, заповнена заява підписуватиметься заявником особисто та подаватиметься разом з відповідним пакетом документів (перелік визначений Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» та переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 № 756 за формою згідно з додатком 1) для перевірки працівнику відділення поштового зв’язку Укрпошти. У заяві обов’язково потрібно зазначити порядок отримання документа за результатами надання послуги: засобами поштового зв’язку або особисто в Укртрансінспекції.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Працівник відділення поштового зв’язку Укрпошти, здійснивши ідентифікацію особи, яка звернулась за отриманням послуги, прийматиме до відправки заяву з відповідним пакетом документів до запитуваної послуги та надсилатиме відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами УДППЗ «Укрпошта».

Оплата пересилання поштових відправлень з документами на адресу Укртрансінспекції та на адреси заявників, користування супутніми послугами здійснюватиметься заявником.

Відправка документів за результатами розгляду (або обгрутнованої письмової відповіді щодо неможливості надання послуги) здійснюватиметься на адреси заявників через об’єкти поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю з повідомленням про вручення під особистий підпис заявника.

Проходить процедура підписання з Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» всіх необхідних документів про співпрацю.

Нагадуємо, що Управління ліцензування та адміністративних послуг Укртрансінспекції знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 57 (10 поверх, кім. 1007), тел.: (044) 453-22-26, електронна пошта: [email protected].

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний 2026: як оформити

Усе про електронні листки непрацездатності: як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати е-лікарняний, що робити зі ще все можливими паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
270175

Прожитковий мінімум 2026: нові суми з 1 січня

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2026 році, розмір якого визначає Держбюджет 2026
3569

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді