Документом, зокрема, передбачено:
- скорочення переліку випадків, на які не поширюється дія Закону, з метою запобігання безконтрольного використання державних коштів, прозорості та відкритості сфери державних закупівель;
- визначення понять замовників згідно з принципами Директив ЄС;
- адаптація процедури закупівлі в одного учасника згідно з практикою застосування подібної процедури в Європейських країнах;
- скорочення переліку підстав для застосування неконкурентної процедури з метою зменшення випадків її застосування;
- скасування необхідності розміщення інформації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель, залишивши при цьому обов’язковість оприлюднення цієї інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з метою спрощення доступності, розміщення інформації про державні закупівлі, економії бюджетних коштів, що витрачаються на опублікування такої інформації, та забезпечення прозорості доступу до інформації про державні закупівлі;
- передбачення оприлюднення річних планів на веб-порталі Уповноваженого органу без зобов’язання їх надсилання Мінекономрозвитку з метою забезпечення економії державних коштів та спрощення доступу громадськості до інформації про заплановані державні закупівлі.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Відповідний законопроект зареєстровано за № 4587.