Чи має право на податкову знижку фізособа, яка скористалася умовами молодіжного житлового кредиту

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

ПДФО повертають лише в межах сум, які фактично надійшли до бюджету від конкретного платника податку у звітному році

 Чи має право на податкову знижку фізособа, яка скористалася умовами молодіжного житлового кредиту

Як індексувати зарплату в жовтні 2026 року

Платники податку мають право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді зарплати, зменшеного з урахуванням положень пункту 164.6 Податкового кодексу України (ПК), фактично здійснені ним упродовж звітного податкового року витрати. Зокрема, частину суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначають згідно зі статтею 175 ПК (пп. 166.3.1 ПК).

Платник податку — резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених упродовж звітного податкового року (п. 175.1 ПК).

Якщо умовами молодіжного житлового кредиту передбачили повну або часткову компенсацію за рахунок бюджетних коштів відсотків за цим кредитом, то одержувач такого молодіжного кредиту може претендувати на податкову знижку лише в частині особисто сплачених ним процентів. За умови дотримання інших умов, виконання яких є обов’язковим для отримання права на податкову знижку. У разі повної компенсації процентів за кредитом за рахунок бюджетних коштів, платник не має законодавчих підстав на податкову знижку за таким кредитним договором.

За інформацією ДПС в Київській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4751

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
393033

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді