Затверджено формат документів для проведення електронної перевірки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Формати документів та інша інформація про порядок подання документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці «Електронна перевірка»

Міндоходів затвердило формати документів, які подаються в електронній формі для проведення електронної перевірки:

  • Журналу господарських операцій;
  • Книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які не є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки;
  • Книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Також затверджено Порядок подання документів в електронній формі для перевірки. Так, документи можуть бути надіслані за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки:

  • з віддаленого персонального комп’ютера;
  • шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.

Формати документів та інша інформація про порядок подання документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці «Електронна перевірка».

Інші загальні вимоги та порядок подання документів для проведення електронної перевірки визначаються відповідно до нормативно-правового акта Міндоходів з питань підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
444447

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217738

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10191

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
28909

Підвищення кваліфікації бухгалтерів: нові вимоги та можливості

Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!
21348

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді