Міндоходів затвердило формати документів, які подаються в електронній формі для проведення електронної перевірки:
- Журналу господарських операцій;
- Книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які не є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки;
- Книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п’ятої груп, які є платниками ПДВ), яка надається платником для проведення електронної перевірки.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також затверджено Порядок подання документів в електронній формі для перевірки. Так, документи можуть бути надіслані за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки:
- з віддаленого персонального комп’ютера;
- шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.
Формати документів та інша інформація про порядок подання документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці «Електронна перевірка».
Інші загальні вимоги та порядок подання документів для проведення електронної перевірки визначаються відповідно до нормативно-правового акта Міндоходів з питань підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
