Як користуватися касовими апаратами в непередбачуваних ситуаціях

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Міндоходів пояснило, що робити, якщо РРО раптово вийшов з ладу або вимкнено електропостачання

Ні для кого не секрет, що розрахункові операції повинні проводитися лише через РРО. Але що робити, якщо він раптово вийшов з ладу або вимкнено електропостачання?

У цьому разі на допомогу підприємцеві прийдуть книга обліку розрахункових операцій (далі — книга ОРО) чи розрахункова книжка. При цьому інформацію слід зазначати у такому порядку:

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • у графі 3 книги ОРО обліковуються розрахункові квитанції, використані під час відключення електроенергії або в період ремонту РРО;
  • графи 1-5 заповнюються до початку використання розрахункової книжки;
  • графи 6-8 — до початку реєстрації розрахункових операцій за допомогою РРО після його ремонту чи відновлення постачання електроенергії.

Слід зазначити, що після усунення вищезазначених обставин необхідно провести через касовий апарат операції за час роботи з використанням розрахункової книжки, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Відповідні норми передбачені наказом МДЗ від 28.08.2013 № 417, пунктом 11 статті 3 Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98445

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1040

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
445786

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217751

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10195

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді