Робоча ситуація дня: Обов’язок платника ПДВ вести Реєстр виданих та отриманих податкових накладних

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Чи потрібно вести Реєстр виданих та отриманих податкових накладних за відсутності господарської діяльності?

Чи потрібно вести Реєстр виданих та отриманих податкових накладних за відсутності господарської діяльності?

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) затверджено наказом МДЗ від 25.11.2013 № 708 (далі — Порядок № 708).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Відповідно до пункту 2 Порядку № 708 Реєстр ведеться особами, зареєстрованими як платники ПДВ. Копії записів у Реєстрах платники ПДВ щомісяця подають податковому органу за відповідний період в електронному вигляді.

Також треба пам’ятати, що при проведенні планової або позапланової виїзної документальної перевірки платник ПДВ зобов’язаний забезпечити доступ посадових осіб податкового органу до Реєстру (п. 4 Порядку № 708).

Реєстр є основою для відображення зведених результатів обліку ПДВ в податкових деклараціях з ПДВ (п. 6 Порядку № 708).

Тому незалежно від здійснених операцій у відповідному податковому періоді підприємство зобов’язано вести Реєстр та подавати його копію до податкового органу. Цей документ є підставою для складання декларації з ПДВ.

Ще більше робочих ситуацій ви знайдете в системі актуальних консультацій «Експертус Податки»


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий порядок атестації працівників охорони здоров’я: головні акценти

Нові правила атестації працівників охорони здоров’я змінюють підходи до стажу, категорій і відповідальності. Розповідаємо, як саме оновилася процедура, хто за що відповідатиме, як обчислювати стаж і що тепер буде з кваліфікаційними категоріями
11

10 ситуацій із ТТН, про які варто знати бухгалтеру

До ТТН прискіпливо ставляться як податківці, так і представники Укртрансбезпеки. Аби убезпечити вас від помилок, тримайте відповіді на запитання, з якими читачі зверталися до редакції
17

Зміни в Законі про бухоблік: акценти для ЗОЗ

Уряд підготував нову редакцію для Закону про бухоблік. Зміни стосуються переважно звітування, деякі — вимог до посад головбухів. Поінформуємо про головні новації з акцентом на ті, що актуальні для ЗОЗ
44

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді