Спливає виконання урядового Плану заходів щодо оформлення і видачі паспортів та реєстрації фізосіб

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нещодавно урядом було затверджено план заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні

Нещодавно урядом було затверджено план заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні, згідно з яким до кінця 2013 року має бути здійснена передача картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізосіб від підприємств з обслуговування житлового фонду до територіальних органів Державної міграційної служби України (ДМС).

При цьому здійснення заходів з такої передачі не повинне вплинути на своєчасність оформлення і видачі паспортів громадянина України та реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нагадаємо, що відповідні заходи пов’язані з покладенням на підрозділи ДМС ще з 01.08.2012 функцій з видачі паспортів громадянам України, реєстрації місця проживання фізосіб, а також виконання інших функцій, визначених законодавством України про імміграцію та громадянство (до цього часу ці функції виконували підрозділи МВС). Крім цього, було змінено і саму процедуру видачі паспорта, згідно з якою документи для оформлення паспорта громадянина України подаються безпосередньо до територіальних підрозділів ДМС, а не в житлові контори, як було раніше. Це мало прискорити процес оформлення паспортів громадян України. Єдина проблема полягала в оперативній передачі картотек реєстрації місця проживання/перебування громадян.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18729

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98516

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1052

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
446767

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді