Нещодавно урядом було затверджено план заходів щодо оформлення і видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні, згідно з яким до кінця 2013 року має бути здійснена передача картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізосіб від підприємств з обслуговування житлового фонду до територіальних органів Державної міграційної служби України (ДМС).
При цьому здійснення заходів з такої передачі не повинне вплинути на своєчасність оформлення і видачі паспортів громадянина України та реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Нагадаємо, що відповідні заходи пов’язані з покладенням на підрозділи ДМС ще з 01.08.2012 функцій з видачі паспортів громадянам України, реєстрації місця проживання фізосіб, а також виконання інших функцій, визначених законодавством України про імміграцію та громадянство (до цього часу ці функції виконували підрозділи МВС). Крім цього, було змінено і саму процедуру видачі паспорта, згідно з якою документи для оформлення паспорта громадянина України подаються безпосередньо до територіальних підрозділів ДМС, а не в житлові контори, як було раніше. Це мало прискорити процес оформлення паспортів громадян України. Єдина проблема полягала в оперативній передачі картотек реєстрації місця проживання/перебування громадян.