Бізнес із надання послуг — один із найпоширеніших наразі, адже не потребує виробничих і складських приміщень, значної чисельності персоналу. Чи потрібно калькулювати собівартість послуг? Які документи дозволять підтвердити витрати на послуги оренди, ремонтів, консультаційні та маркетингові послуги? Чи потрібно вести рахунок 23 та як розподіляти комплексні витрати? Як відстояти у спорах із податківцями собівартість послуг, яку розрахували. Про це і не тільки дізнаєтеся на наступному вебінарі від журналу «Головбух».

ВЗЯТИ УЧАСТЬ
ПРОГРАМА
як організувати облік собівартості послуг: нормативна база, облікова політика
як розподіляти витрати та чи потрібен рахунок 23 для обліку собівартості послуг
як підтвердити реальність витрат на послуги: оренди, ремонтів, консультаційні, маркетингові
як ДПС перевіряє собівартість послуг
Облік у будівництві специфічний. Бухгалтер має ще й знати правила галузевої статзвітності. Ця консультація щодо заповнення звіту про виконання будівельних робіт (форма № 1-кб (місячна)) допоможе розібратися і заощадити час
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт