ФОП, який припинив діяльність, може отримати довідку про доходи лише упродовж 5 років

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У ДПС пояснили, яким чином фізособа щодо якої внесли до ЄДР запис про припинення підприємницької діяльності ФОП може підтвердити отримання доходів за період здійснення підприємницької діяльності та сплату з таких доходів податків, якщо строк зберігання облікової справи (5 років) в податковому органі завершився

ФОП, який припинив діяльність, може отримати довідку про доходи лише упродовж 5 років

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, із зазначенням строків зберігання документів, затвердив Мінюст наказом від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік).

Облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігають протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання. Особові рахунки платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігають протягом 5 років (ст. 291, 292 Переліку).

Отже, фізична особа може отримати довідку про отримання доходів за період здійснення підприємницької діяльності та сплату з таких доходів податків у податковому органі за місцем її податкової адреси. При цьому, платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси (п. 45.1 Податкового кодексу України).

При цьому звертаємо увагу, що термін зберігання облікових справ платників податків і зборів – 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Книга обліку доходів і витрат

Підприємці загальної системи ведуть облік своїх доходів і витрат. Книга обліку доходів і витрат для загальної системи оподаткування має свої нюанси. Діє типова форма цієї Книги. Консультація допоможе вам у ній розібратися
95113

Електронна трудова: як перейти, перевірити і що з паперовою

Цифровізація змінює й таку консервативну сферу, як оформлення трудових відносин. Ще з червня 2021 року в Україні впровадили електронні трудові книжки. Як перенести дані про стаж з паперової трудової книжки до електронної трудової книжки, якими мають бути сканкопії, як зміниться порядок виходу на пенсію — про все це в огляді
69711

Пільги для мобілізованих ФОПів: що передбачають податкові новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
274

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79767

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді