Затверджено новий Порядок розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків (далі — Порядок).
Дія цього Порядку поширюється на платників податків — фізосіб (резидентів і нерезидентів), юросіб (резидентів і нерезидентів) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування, і на яких покладено обов’язок зі сплати податків та зборів згідно з чинним законодавством.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
І знову ж таки це викликано адмінреформою та змінами в законодавстві щодо повноважень з розробки і затвердження наказів з питань оподаткування. Зокрема, новим Порядком передбачено, що тепер розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу платника податків здійснюватимуть органи доходів і зборів.
У цілому ж Порядок не змінився та, як і раніше, стосується:
- реєстрації рішень про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків;
- укладення відповідних договорів про розстрочення (відстрочення);
- механізму сплати розстрочених (відстрочених) сум і нарахованих процентів та його відображення в інформаційній системі органів доходів і зборів;
- особливостей дії розстрочок (відстрочок) при переведенні платника податків до іншого органу доходів і зборів та при його реорганізації.
Нагадаємо, що для розстрочення (відстрочення) платнику податків потрібно звернутися до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов’язання (податкового боргу) з письмовою заявою встановленої форми, додавши до неї економічне обгрунтування.
Протягом 30 к. дн. із дати подання відповідної заяви платнику податку надсилається рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань або письмова відмова в ньому.
Новий наказ прийнято на заміну наказу Мінфіну від 30.11.2012 № 1261.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.