Як працює бронювання зараз?
1. Керівник подає паперовий список співробітників для бронювання до ОВА чи профільного міністерства.
2. Список передають листом на погодження спочатку до Міноборони.
3. Далі надсилають на розгляд до Мінекономіки.
4. Список перевіряють вручну.
5. Керівник та працівники чекають кілька тижнів на розгляд списку.
Як працюватиме бронювання на порталі Дія?
1. Керівник дізнається, скільки працівників може забронювати завдяки автоматичному обміну даними між реєстрами ПФУ та Міноборони.
2. Обирає, кого хоче забронювати, і засвідчує заяву електронним підписом.
3. Система перевіряє, чи є дані про працівника в реєстрі Оберіг і чи працює він на підприємстві.
4. Керівник отримує рішення протягом години щодо кожного працівника — заброньований він чи ні та які причини в разі відмови.
5. Інформація про успішне бронювання з’являється в Резерв+ співробітника. Якщо він хоче отримати паперове підтвердження, то теж має таку можливість. Обидва формати матимуть однакову силу.
Працівник отримує відстрочку від призову на військову службу на 12 місяців або на термін дії договору.
Попередня процедура бронювання функціонуватиме надалі.
Постанова КМУ «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» від 05.06.2024 № 650 набере чинності з дня офіційного опублікування.