Уряд підтримав постанову від 05.06.2024 № 650 щодо запуску електронного сервісу бронювання на порталі Дія. На першому етапі бронювання в Дії працюватиме для критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Далі перелік розширюватимуть
Як працює бронювання зараз?
1. Керівник подає паперовий список співробітників для бронювання до ОВА чи профільного міністерства.
2. Список передають листом на погодження спочатку до Міноборони.
3. Далі надсилають на розгляд до Мінекономіки.
4. Список перевіряють вручну.
5. Керівник та працівники чекають кілька тижнів на розгляд списку.
Як працюватиме бронювання на порталі Дія?
1. Керівник дізнається, скільки працівників може забронювати завдяки автоматичному обміну даними між реєстрами ПФУ та Міноборони.
2. Обирає, кого хоче забронювати, і засвідчує заяву електронним підписом.
3. Система перевіряє, чи є дані про працівника в реєстрі Оберіг і чи працює він на підприємстві.
4. Керівник отримує рішення протягом години щодо кожного працівника — заброньований він чи ні та які причини в разі відмови.
5. Інформація про успішне бронювання з’являється в Резерв+ співробітника. Якщо він хоче отримати паперове підтвердження, то теж має таку можливість. Обидва формати матимуть однакову силу.
Працівник отримує відстрочку від призову на військову службу на 12 місяців або на термін дії договору.
Попередня процедура бронювання функціонуватиме надалі.
Постанова КМУ «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» від 05.06.2024 № 650 набере чинності з дня офіційного опублікування.
За інформацією Мінцифри
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
Правильно оформимо ТТН — уникнемо ризиків при податковій перевірці. Товарно-транспортна накладна: коли обов’язкова виписка ТТН, якими є правила заповнення ТТН і що в них нового, товарно транспортна накладна приклад — у цьому огляді. Крім цього, надаємо допрацьовану під нові правила габаритно-вагового контролю зразок товарно-транспортної накладної
Готівкові розрахунки жорстко регулюються Національним банком та податківцями. Тут завжди є ризик порушити правила. Які розрахунки вважаються готівковими, а які безготівковими? Коли для готівкових розрахунків треба касовий апарат, де можна здійснювати готівкові розрахунки, чи є каса у підприємця – дізнайтеся у консультації
14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП