Хто проводить перевірки нормативу робочих місць для інвалідів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Фонд соціального захисту інвалідів повідомив, що не має законних підстав для проведення перевірок відносно реєстрації підприємств, надання ними звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів

Фонд соціального захисту інвалідів (далі — Фонд) повідомив, що не має законних підстав для проведення перевірок відносно реєстрації підприємств у Фонді, надання ними звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів, виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів.

Такі повноваження відповідно до нової редакції статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21.03.1991 № 875-ХІІ належать центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
16

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
48434

Бронювання ФОП: які перспективи

Чи можливе бронювання фізичних осіб-підприємців в Україні? Це питання активно обговорюють, адже багато ФОПів хочуть отримати для себе і своїх працівників відстрочку від мобілізації. Хоча на сьогодні такої можливості офіційно немає, у ВРУ розглядають кілька законопроєктів, які можуть змінити ситуацію. Розберімо, що пропонує законодавець
17033

Посадова інструкція бухгалтера 2025

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
66533

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді