🎓 Податкові перевірки: практикум від Вищої школи Головбуха
Нагадуємо, що стягувач може обрати до кого звернутися з виконавчим документом для примусового виконання рішення: до державного або приватного виконавця.
Зверніться безпосередньо до державного або приватного виконавця, якщо у вас виникли запитання щодо:
- автоматичного арешту коштів боржників;
- умов користування арештованими рахунками;
- визначення поточного рахунку фізособи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій;
- зняття арешту з банківських рахунків.
Кожен випадок є унікальним, а отже відповіді на низку запитань вам зможе надати тільки виконавець, який веде справу.
Як знайти актуальні контакти державного виконавця? Розглянемо варіант пошуку на прикладі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ):
- зайдіть на вебсайт Мінюсту та перейдіть на вкладку «Вебсайти міжрегіональних управлінь юстиції» (там знайдете перелік міжрегіональних управлінь Мін’юсту);
- оберіть міжрегіональне управління, до сфери управління якого відноситься ваша область, та перейдіть на його вебсайт;
- зверху на головній сторінці міжрегіонального управління у вкладці «Про управління» оберіть «Структура управління»;
- перейдіть на вкладку «Територіальні відділи та контори» та оберіть «Територіальні відділи державної виконавчої служби».
- знайдіть необхідний відділ ДВС (наприклад, у місті Києві) та зв’яжіться з відповідальними особами за вказаними контактами.
Шукайте в системі «Експертус Головбух» опис робочої ситуації, яка аналогічна вашій, потрібні форму (зразок), довідник, відео. Якщо не знайдете, то можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки через Онлайн-помічник
Також ви можете звернутися за єдиним номером телефону «гарячої лінії» органів державної виконавчої служби: 0 800 356 917.
До функцій call-центру належать невідкладне вирішення порушених заявниками питань, які не потребують додаткового вивчення, або ж надання відомостей, які містяться в автоматизованій системі виконавчого провадження (надання реквізитів рахунків, контактних даних органів ДВС, суми заборгованості, підстав накладення арешту тощо).
Телефонна гаряча лінія працює на прийом та розгляд звернень виключно у телефонному режимі.