Як бути, коли виробник не визначив строк служби апарату РРО — роз’яснює ДПС
Строк служби реєстратора розрахункових операцій (РРО) — це строк, упродовж якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті. За умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк служби РРО встановлює його виробник (п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затверджено постановою КМУ від 12.05.2004 № 601).
Якщо виробник (постачальник) не встановив строк служби, слід керуватися нормою щодо семирічного строку служби апарата з моменту введення в експлуатацію. Проте цей строк не може бути більше дев’яти років від дати випуску, строку служби апарата.
За інформацією ДПС у Житомирській області
Фіскальний чек касового апарату (РРО/пРРО), хоча й не часто, але змін зазнає. Розглянемо його форму та обов’язкові реквізити, що має містити фіскальний чек
Готівкові розрахунки жорстко регулюються Національним банком та податківцями. Тут завжди є ризик порушити правила. Які розрахунки вважаються готівковими, а які безготівковими? Коли для готівкових розрахунків треба касовий апарат, де можна здійснювати готівкові розрахунки, чи є каса у підприємця – дізнайтеся у консультації
2 вересня офіційно стартувала програма «Національний кешбек». Зі статті з’ясуєте, в чому вигода, хто може долучитися і як продавцям правильно налаштувати РРО
НБУ вніс правки до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні. Підстава — постанова від 23.08.2024 № 100. Оновлені правила працюють із 29.08.2024. Тож з’ясуємо, як потрібно відкоригувати свою роботу
Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО