У разі реорганізації підприємства необхідно переукласти договір на подання звітності в електронному вигляді

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Посадовим особам підприємства–правонаступника після реорганізації необхідно отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному вигляді

Посадовим особам підприємства–правонаступника після реорганізації необхідно отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному вигляді.

Сертифікат відкритого ключа — документ, який засвідчує належність відкритого ключа підписувачу, містить унікальний реєстраційний номер сертифіката, основні дані (реквізити) власника особистого ключа.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Текст примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1 до Інструкції з підготовки та подання податкових документів у електронному вигляді засобами телекомунікаційного звязку (затверджена наказом ДПАУ від 10.04.2008 № 233 «Про подання електронної податкової звітності»).

Щоб переукласти договір на подання звітності в електронному вигляді, платник заповнює необхідні реквізити, передбачені примірним договором (назва підприємства, код за ЄДРПОУ), та надає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації підписані, скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.

Акредитовані Центри безкоштовної сертифікації ключів у Одеській області, що діють при Міндоходів, розміщені у м. Одесі за адресами: Французький бульвар 7, каб. 209; вул. Стовпова, буд. 17. Телефони для довідок: 725-64-05, 728-34-98.

А також в області: м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, тел.: (04841) 7-28-09;

м. Білгород-Дністровський, вул. Московська, буд. 18а, тел.: (04849) 2-56-51;

м. Котовськ, вул. Калініна, буд. 126, каб. 11, тел.: (04862) 2-15-51.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний 2026: як оформити

Усе про електронні листки непрацездатності: як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати е-лікарняний, що робити зі ще все можливими паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
270171

Прожитковий мінімум 2026: нові суми з 1 січня

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2026 році, розмір якого визначає Держбюджет 2026
3556

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді