Стримкий розвиток ІТ-технологій та інтернет-новацій суттєво впливає на вдосконалення податкових та митних процедур. Зокрема це стосується впровадження подання податкової звітності, звітності щодо єдиного соціального внеску та податкової декларації про майновий стан і доходи через інтернет, оформлення електронного митного декларування під час проведення митних процедур, роботи онлайн-сервісу Міністерства доходів і зборів України «Податковий асистент», який надає висновки аудиту користувачам сервісу електронною поштою тощо.
Головне управління МДЗ у Вінницькій області нагадує платникам податків та єдиного соціального внеску, суб’єктам ЗЕД та громадянам, що для того, щоб скористатися усіма перевагами сучасної та зручної форми подання звітності до органів доходів і зборів в електронному вигляді та іншими електронними сервісами МДЗ, необхідно звернутися до пунктів Акредитованого Центру сертифікації електронних ключів, які діють при Вінницькій, Жмеринський та Крижопільській ОДПІ для отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Наразі у Вінниччині більш ніж 11 тисяч суб’єктів господарювання відвідали пункти Акредитованого Центру сертифікації, оформили електронні ключі та є постійними користувачами електронних сервісів МДЗ.
Документи, необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа юридичною особою:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи — заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1 — 4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
Документи, необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою — підприємцем:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи — підприємця), за необхідності з додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
- копія паспорта заявника та підписувача (копії 1 — 4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорта (в разі якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків* заявника та підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);
- копія (засвідчена фізичною особою — підприємцем) та оригінал трудового договору з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення).
Документи, необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи — підприємця) у двох примірниках;
- копія паспорта заявника (копії 1 — 4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорта (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
У разі якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Крім того, у разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає довіреність, засвідчену підписом керівника підприємства з прикладенням його печатки або у разі відсутності печатки - нотаріально, на здійснення процедури реєстрації заявника у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та генерації ключів підписувача у АЦСК ІДД.