Коли можна бути платником єдиного податку ІІ групи

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Головне управління доходів і зборів у м. Києві роз’яснило

Головне управління доходів і зборів у м. Києві роз’яснило, що згідно з пунктом 291.4 Податкового кодексу України до ІІ групи платників єдиного податку належать фізичні особи — підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року вони відповідають таким критеріям:

  • не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує десяти осіб;
  • обсяг доходу не перевищує 1 млн. грн.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Тобто якщо платник єдиного податку надає послуги населенню, приватним підприємцям і юридичним особам, що є платниками єдиного податку, то він може перебувати у ІІ групі платників єдиного податку. Якщо послуги надаються платником єдиного податку юридичним особам та приватним підприємцям, які знаходяться на загальній системі оподаткування, то такий платник єдиного податку може перебувати лише в ІІІ або V групі платників єдиного податку за дотримання вимог, встановлених для цих груп.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95836

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
3306

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
1706

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді