Виправляємо помилки у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Виправлення помилки в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.

Відповідно до пункту 1 розділу І Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 17.12.2012 №1340, виправлення помилки в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.

Коригування помилкових записів у Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Пунктом 2 розділу V Порядку визначено, що під час виправлення помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вноситься два записи: помилковий запис із знаком «—»та правильний запис із знаком «+».

Метод «сторно» здійснюється шляхом зворотного запису на величину помилки в тому звітному періоді, у якому вона виявлена. Під час здійснення такого зворотного запису платником податку: в колонці 1 розділів I та/або II Реєстру зазначається порядковий номер запису; в колонках 2-6 розділу I та/або колонках 2-7 розділу II Реєстру дублюються реквізити документа, кількісні показники якого сторнуються; у відповідних колонках 7-12 розділу I та/або колонках 8-16 розділу II Реєстру кількісні показники зазначаються з відповідним знаком «+» чи «—». При цьому якщо виправлення помилки потребує подання платником податку уточнюючого розрахунку, то до виду документа додається літера «У» (наприклад: ПНПУ). Крім того, запис щодо включення показників такого документа до уточнюючого розрахунку зазначається окремим рядком у рядку «З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період» Реєстру.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна медична документація

В еру інформаційних технологій паперові документи поступово відходять. Реформа медзакладів, окрім змін порядку фінансування, принесла й перехід на електронні медичні документи. Які з них стосуються бухгалтера КНП та яке їхнє майбутнє — розбираємо
4470

Ліцензійний договір

Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18061

Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік

Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді