Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29 грудня 2010 року №1246, продавець складає податкову накладну та/або розрахунок коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженого Міністерством доходів і зборів України, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.
Якщо податкова накладна складається філією, якій делеговано право виписки такої податкової накладної, то головне підприємство — платник ПДВ повинно отримати засоби електронного підпису (електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ) в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої філії та подати територіальному органові за місцем його реєстрації як платника ПДВ їх посилені сертифікати.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
У такому разі філія самостійно здійснює реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Податкова накладна буде підписуватися посадовими особами філії (відокремленого підрозділу). Порядок накладання електронного цифрового підпису такий: перший — електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної; другий — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ.