Імплементація європейського законодавства та міжнародних стандартів підвищить довіру користувачів електронних довірчих послуг

У процесі імплементації європейського законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг Мінцифри розробило постанову КМУ щодо зберігання документів, отриманих під-час надання таких послуг надавачами.
Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Такий підхід дозволяє забезпечити протягом тривалого періоду часу можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладений електронний підпис.
За інформацією Мінцифри
Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
Пояснюємо, які документи потрібні, щоб отримати сертифікати відкритих ключів для кваліфікованих електронних підписів, і як правильно їх підготувати
Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
Бізнес із продажу секонд-хенду в Україні зростає — покупці шукають дешевші речі. Розповімо про реєстрацію такого бізнесу, вибір форми та системи оподаткування, відкриття магазину секонд-хенду