Як заповнити розрахунок №1ДФ, якщо доходи отримала дитина

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Міністерство доходів і зборів України повідомило, що порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджено наказом ДПА України від 24.12.2010 №1020

Міністерство доходів і зборів України повідомило, що порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджено наказом ДПА України від 24.12.2010 №1020 (далі — Порядок №1020).

Згідно з підпунктом 3.1.13. Порядку №1020 у графі 2 «Податковий номер або серія та номер паспорта» відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті), про яку надається інформація в податковому розрахунку.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

При цьому відповідно до пункту 63.2 Податкового кодексу України (ПК) взяттю на облік або реєстрації в органах державної податкової служби підлягають усі платники податків.

Відповідно до пункту 5 статті 70 ПК фізична особа — платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати відповідному органу державної податкової служби облікову картку фізичної особи — платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Для заповнення облікової картки фізичної особи — платника податків використовуються дані документа, що посвідчує особу.

При цьому відповідно до пункту 2 статті 14 Сімейного кодексу України якщо дитина або особа, дієздатність якої обмежена, не може самостійно здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікун або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальника.

Отже, податковий агент відображає у розрахунку за формою №1ДФ інформацію про нарахування (виплати) доходів та утримання (перерахування) податку на доходи фізичних осіб, реєстраційний номер облікової картки дитини — платника податку, на користь якої проведене таке нарахування.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13225

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67070

Як архівувати бухгалтерські документи за 2020–2022 роки

Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
73

Трансфертне ціноутворення в Україні

Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
52177

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна)

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
3727

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді