Відповідно до підпункту 177.5 Податкового кодексу України фізичні особи — підприємці подають до територіального органу Міндоходів податкову декларацію за своїм місцезнаходженням за результатами календарного року у строки, встановлені цим кодексом для річного звітного податкового періоду
Відповідно до підпункту 177.5 Податкового кодексу України фізичні особи — підприємці подають до територіального органу Міндоходів податкову декларацію за своїм місцезнаходженням за результатами календарного року у строки, встановлені цим кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи. Форма такої декларації та Інструкція її заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 №1395.
Річну податкову декларацію підприємцям слід подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, в якій поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Якщо фізична особа — підприємець зареєстрована протягом року в установленому законом порядку або перейшла на загальну систему оподаткування із спрощеної, то така фізична особа — підприємець має подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування, у розділі III якої відобразити доходи, отримані нею як фізичною особою — підприємцем від провадження господарської діяльності за період від дати державної реєстрації підприємцем.
Відомості про доходи, отримані фізичною особою — підприємцем від діяльності, яка не пов’язана з підприємницькою, зазначаються у річній декларації.
Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 104.09.
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями