Бізнес закликає запровадити таргетовані повітряні тривоги

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Європейська Бізнес Асоціація звернулась з офіційним лисом до Першого віцепрем’єр-міністра України — Міністра економіки України та Міністра внутрішніх справ України з проханням запровадити таргетовану систему оповіщення повітряних тривог

Бізнес закликає запровадити таргетовані повітряні тривоги

Зупинки виробництва та роботи компаній через повітряні тривоги є серйозним викликом для бізнесу в Україні. Чинна система оповіщення про повітряні тривоги охоплює українські області повністю. Це змушує підприємства та заклади припиняти діяльність за кожної тривоги у регіоні. Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) зазначають, що такий узагальнений підхід часто призводить до необґрунтованих зупинок роботи навіть якщо безпосередня загроза у районі розташування підприємства відсутня.

За інформацією компаній-членів ЄБА, простої на підприємствах можуть сягати до 50% робочого часу. Це призводить до зривів виробничих планів і росту операційних витрат, підриває експортні спроможності та стабільність обсягів поставок.

Саме запровадження локалізованої системи оповіщення, базуючись на ризик-орієнтованому підході, дозволить обмежити сповіщення лише районами з реальним ризиком та сприятиме безперервності бізнес-процесів. Зрештою це покращить стабільну роботу підприємств, дотримання виробничих планів і зміцнить фінансову стабільність компаній.

ЄБА пропонує розглянути можливість запровадити таргетовану систему оповіщення повітряної тривоги та напрацювати рішення, яке врахує інтереси бізнесу та суспільства, сприятиме стабільній діяльності підприємств. При цьому безпека людей завжди була і залишається першочерговим пріоритетом для бізнесу.

За інформацією ЄБА

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
11

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18751

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
409

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді