Європейська Бізнес Асоціація звернулась з офіційним лисом до Першого віцепрем’єр-міністра України — Міністра економіки України та Міністра внутрішніх справ України з проханням запровадити таргетовану систему оповіщення повітряних тривог

Зупинки виробництва та роботи компаній через повітряні тривоги є серйозним викликом для бізнесу в Україні. Чинна система оповіщення про повітряні тривоги охоплює українські області повністю. Це змушує підприємства та заклади припиняти діяльність за кожної тривоги у регіоні. Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) зазначають, що такий узагальнений підхід часто призводить до необґрунтованих зупинок роботи навіть якщо безпосередня загроза у районі розташування підприємства відсутня.
За інформацією компаній-членів ЄБА, простої на підприємствах можуть сягати до 50% робочого часу. Це призводить до зривів виробничих планів і росту операційних витрат, підриває експортні спроможності та стабільність обсягів поставок.
Саме запровадження локалізованої системи оповіщення, базуючись на ризик-орієнтованому підході, дозволить обмежити сповіщення лише районами з реальним ризиком та сприятиме безперервності бізнес-процесів. Зрештою це покращить стабільну роботу підприємств, дотримання виробничих планів і зміцнить фінансову стабільність компаній.
ЄБА пропонує розглянути можливість запровадити таргетовану систему оповіщення повітряної тривоги та напрацювати рішення, яке врахує інтереси бізнесу та суспільства, сприятиме стабільній діяльності підприємств. При цьому безпека людей завжди була і залишається першочерговим пріоритетом для бізнесу.
За інформацією ЄБА
У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word