Змінами до розрахункових документів (запровадив Мінфін наказом від 22.11.2024 № 601):
- до фіскальних чеків включили додаткові реквізити для підвищення прозорості розрахункових операцій;
- впровадили оновлені технічні стандарти для програмного забезпечення реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).
Бізнес підтримує ініціативи, що допоможуть підвищити прозорість розрахунків, та виступає за конструктивний діалог між державою та бізнесом для ефективного впровадження змін. Тож компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) вітають рішення Мінфіну продовжити перехідний період для впровадження нових вимог до форми та змісту фіскальних чеків до 1 березня 2025 року.
Проте вже зараз підприємці виявили низку технічних та операційних проблем, які потребують додаткового часу на вирішення. Адже ритейлерам необхідно:
- перепрограмувати касове обладнання у всіх торговельних точках;
- оновити програмне забезпечення (ПЗ) для відповідності новим стандартам;
- проінформувати працівників і виробників ПЗ, зокрема іноземних партнерів;
- провести тестування та усунути помилки.
З огляду на ці виклики ЄБА закликає Мінфін подовжити перехідний період ще на 6 місяців. Це дозволить компаніям коректно оновити свої системи та ПЗ, а також уникнути ризиків штрафів за несвоєчасне виконання вимог.