Так, повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber як альтернатива для СМС-повідомлень.
Наразі фахівці ДП «Електронне здоров’я» та НСЗУ проводять внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.
Відповідні зміни внесли в постанову КМУ «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25.04.2018 № 411.
Які повідомлення надходитимуть в застосунок Дія та Viber?
Номер е-рецепта та код його погашення;
Код е-направлення до медичних фахівців;
СМС-підтвердження, як от — підтвердження дозволу на доступ до даних, згода на обробку персональних даних, створення плану лікування та ін.
Вибір лікаря і підвищений комфорт: упроваджуємо послуги
Як інформуватимуть за новим процесом?
1. Сповіщатимуть через Дію
Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення від ЕСОЗ надійде сюди. Якщо повідомлення не доставлять, то його надсилатимуть у Viber.
2. Сповіщатимуть через Viber
За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
3. Сповіщатимуть через СМС
Якщо у пацієнта немає мобільного застосунку Дія чи Viber, повідомлення про цифрову послугу як і раніше надійде через СМС на мобільний номер пацієнта.
Push-повідомлення від ЕСОЗ в Дія та Viber запрацюють незабаром. Цей процес здійснюватимуть автоматично. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора.
Що робити, якщо пацієнт не має телефону?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримуватимуть інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.