Так, повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в Дію або Viber як альтернатива для СМС-повідомлень.
Наразі фахівці ДП «Електронне здоров’я» та НСЗУ проводять внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.
Відповідні зміни внесли в постанову КМУ «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25.04.2018 № 411.
Які повідомлення надходитимуть в застосунок Дія та Viber?
Номер е-рецепта та код його погашення;
Код е-направлення до медичних фахівців;
СМС-підтвердження, як от — підтвердження дозволу на доступ до даних, згода на обробку персональних даних, створення плану лікування та ін.
13 кейсів і вебінар щодо платних послуг ЗОЗ
Як інформуватимуть за новим процесом?
1. Сповіщатимуть через Дію
Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення від ЕСОЗ надійде сюди. Якщо повідомлення не доставлять, то його надсилатимуть у Viber.
2. Сповіщатимуть через Viber
За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
3. Сповіщатимуть через СМС
Якщо у пацієнта немає мобільного застосунку Дія чи Viber, повідомлення про цифрову послугу як і раніше надійде через СМС на мобільний номер пацієнта.
Push-повідомлення від ЕСОЗ в Дія та Viber запрацюють незабаром. Цей процес здійснюватимуть автоматично. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора.
Що робити, якщо пацієнт не має телефону?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримуватимуть інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.