Нагадуємо користувачам касової техніки, що у зв’язку з набранням чинності пункту 9 статті 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 6 липня 1995 року №265/95-ВР з 1 липня 2013 року настає відповідальність за неподання звітності в електронному вигляді
Нагадуємо користувачам касової техніки, що у зв’язку з набранням чинності пункту 9 статті 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 6 липня 1995 року №265/95-ВР з 1 липня 2013 року настає відповідальність за неподання звітності в електронному вигляді.
Норма зазначеної статті передбачає, що до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Для виконання вимог законодавства щодо обов’язкової передачі звітності в електронному вигляді у суб’єктів господарювання є два шляхи:
- придбати РРО нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;
- доопрацювати існуючу касову техніку та приєднати до неї відповідні модеми для передання звітної інформації.
Для цього суб’єктам господарювання рекомендуємо звертатися до центрів сервісного обслуговування.
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями