Чи відшкодовувати понесені витрати працівнику, якщо відрядження скасовано
Як правильно скасувати відрядження? Чи можна у такому випадку компенсувати працівнику понесені ним витрати?
Рішення про скасування відрядження має бути оформлено документально.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Підприємство повинно видати наказ про скасування відрядження, який має містити:
- причину скасування відрядження;
- розпорядження відрядженому працівникові та іншим працівникам підприємства здійснити необхідні дії у зв’язку зі скасуванням відрядження (повернення квитків тощо).
Стаття 121 Кодексу законів про працю України гарантує працівникам право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку зі службовими відрядженнями.
Основним документом, який регулює питання щодо відшкодування витрат на відрядження працівнику та оподаткування надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження, є Податковий кодекс України (ПК). Однак прямої норми щодо відшкодування витрат працівнику у разі скасування такого відрядження ПК не містить.
Пунктом 140.1.7 ПК передбачено включення до податкових витрат витрати на відрядження, які документально підтверджені.
Отже, якщо витрати будуть документально підтверджені, а наказ про скасування відрядження буде оформлено з дотриманням вищевказаних вимог, понесені працівником витрати можуть бути відшкодовані.