Мінрегіон у новій редакції виклав Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі — будівельний паспорт).
Віднині будівельний паспорт можна буде отримати не тільки безпосередньо в органі містобудування та архітектури, а й через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Крім цього, на відміну від попередньої редакції, чітко визначено строк видачі будівельного паспорта — до 10 робочих днів з дня надходження відповідної заяви та визначеного пакету документів (він не змінився). У документі уточнено, що така видача здійснюється безоплатно.
Порядком також передбачено можливість внесення змін до паспорта протягом того ж 10-денного строку та встановлено необхідний для цього перелік документів.
Орган-видавник конкретизував територіальні зони розроблення будівельного паспорта:
- у межах населених пунктів — відповідно до наявної містобудівної документації на місцевому рівні;
- за межами населених пунктів — за детальними планами територій та планувальними рішеннями проектів садівницьких та дачних товариств.
Важливими нововведеннями є:
- скасування вимог обов’язкового включення до будівельного паспорта технічних умов щодо інженерного забезпечення;
- скасування норми підготовки уповноваженим органом містобудування і архітектури вимог до забудови земельної ділянки як окремого документа.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.