Платникам податку на прибуток: нові коди Класифікації доходів бюджету для сплати авансових внесків

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

З нового року платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ та платників податків, у яких доходи за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток

З нового року платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ та платників податків, у яких доходи за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток.

У зв’язку з цим, наказом Міністерства фінансів України від 17.01.2013 №19 внесено зміни до бюджетної класифікації. Так, Класифікацію доходів бюджету доповнено такими позиціями:

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

11023100 «Авансові внески з податку на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності»;

11023200 «Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності»;

11023300 «Авансові внески зподатку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів»;

11023400 «Авансові внески з податку на прибуток від казино, відеосалонів, гральних автоматів, концертно-видовищних заходів»;

11023500 «Авансові внески з податку на прибуток іноземних юридичних осіб»;

11023600 «Авансові внески з податку на прибуток банківських організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України»;

11023700 «Авансові внески з податку на прибуток страхових організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України»;

11023900 «Авансові внески з податку на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об’єднань»;

11024000 «Авансові внески з податку на прибуток приватних підприємств»;

11024100 «Авансові внески з податку на прибуток від інших платників податку на прибуток»;

11024600 «Авансові внески з податку на прибуток фінансових установ, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України, за винятком страхових організацій».

Платникам податків, які сплатили авансові внески з податку на прибуток у січні 2013 року, необхідно подати заяви про переведення сплаченої суми на нові коди Класифікації доходів бюджету, що призначені для сплати авансових внесків з податку на прибуток. Надалі необхідно проводити нарахування авансових внесків з податку на прибуток за новими кодами Класифікації доходів бюджету.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Контрольовані операції: критерії визнання

Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
50535

Типові помилки у розрахунку відпускних

Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
75813

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13251

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді