Затверджено зміни до Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору, затвердженого наказом Мін’юсту від 19.08.2011 №2010/5 (далі — Порядок). Зміни набирають чинності з дня офіційного опублікування, крім пункту 2.6 наказу Мін’юсту від 04.01.2013 №43/5 у частині оплати реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет, що набирає чинності через чотири місяці з дня набрання чинності цим наказом.
Наказом внесені наступні зміни до Положення:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
1) доповнено розділу І Порядку визначеннями термінів «Реєстраційний портал» та «індивідуальний обліковий запис заявника». У зв’язку з цим у тексті Порядку слова «веб-сайті» замінено словами «Реєстраційному порталі»;
2) у розділі ІІ Порядку наведено перелік документів, які додаються до реєстраційної картки, заповненої через Реєстраційний портал. Надано можливість здійснювати оплату реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет (дана норма набере чинності через чотири місяці з дня набрання чинності даних змін);
3) доповнено розділ ІІ Порядку новим пунктом 2.7 щодо публікації переліку акредитованих центрів сертифікації ключів та переліку платіжних систем, які використовуються заявником для оплати реєстраційного збору через мережу Інтернет;
4) розділ III Порядку виключено. У зв’язку з цим розділ IV Порядку вважається розділом III, який доповнено новим пунктом про те, що установчі документи з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи на паперовому носії видаються (надсилаються) державним реєстратором заявнику на підставі відповідної заяви, до якої додається примірник установчих документів, протягом трьох робочих днів з дня отримання такої заяви.