Роз’яснено окремі питання організації бухгалтерського обліку. А саме:
- первинна вартість нематеріальних активів збільшується на суму витрат, пов'язаних з удосконаленням цих нематеріальних активів, підвищенням їх можливостей і терміну використання, що сприятиме збільшенню очікуваних майбутніх економічних вигод. Витрати, які здійснюються для підтримки об’єкта в придатному для використання стані, включаються до складу витрат звітного періоду;
- витрати, які неможливо прямо зв’язати з доходом певного періоду, відображаються у складі витрат того звітного періоду, в якому вони були здійснені (вартість послуг із забезпечення функціонування веб-сайту, залежно від його функціонального призначення, відноситься або до адміністративних витрат, або до витрат на збут);
- первинні документи, облікові регістри і бухгалтерська звітність повинні складатися українською мовою. Разом з українською мовою в визначеному законодавством порядку може застосовуватися інша мова.