Податкова знижка за благодійність: як отримати
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Умови для отримання такої знижки:
1. Кошти або майно передали тільки неприбутковим організаціям, які:
- зареєструвались в Україні;
- їх внесли до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна.
2. Знижку надають на суму витрат, які не перевищують 4% загального оподатковуваного доходу платника за звітний рік.
3. Документи, які підтверджують витрати:
- квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;
- копії договорів (за наявності).
Документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску.
Копії підтверджуючих документів подають разом з податковою декларацією. Оригінали документів платник не подає, але зберігає у себе протягом строку давності.
На вимогу контролюючого органу, платник повинен надати документи, які підтверджують доходи або витрати для податкової знижки.
Якщо переказ зроблений на особисті рахунки волонтерів — таку суму не враховують у податковій знижці. Внески на спеціальні рахунки, наприклад, НБУ або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями.
Із 1 січня по 31 грудня 2025 року можна подавати документи на отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році.
Як подати декларацію (переглянути)
Хто і в які терміни подає декларацію (переглянути)
Хто має право на податкову знижку та як її отримати (переглянути)