Зміни в законодавстві щодо Порядку нарахування та сплати ЄСВ та інших платежів до Пенсійного фонду України в 2013 році
| Зміни в законодавстві щодо Порядку нарахування та сплати ЄСВ та інших платежів до Пенсійного фонду України в 2013 році |
| Закон України «Про внесення змін до статей 9 і 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 18.09.2012 № 5292-VI (діє з 13.10.2012) | Змінено терміни сплати єдиного внеску (далі — ЄСВ)фізичними особами — підприємцями: - загальна система оподаткування — сплата до 10 лютого наступного року (раніше — до 1 квітня);
- спрощена система оподаткування — сплата до 20 числа місяця, що настає за кварталом (раніше — щороку до 20 січня);
- самозайняті особи (адвокати, нотаріуси) — сплата до 1 травня наступного року (раніше — до 1 квітня).
|
| Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення оподаткування при відчуженні транспортних засобів» від 02.10.2012 № 5413-VI (діє з 03.12.2012) | Збір до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ)сплачується при первинній реєстрації транспортного засобу за диференційованою ставкою: - 3% — якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (1073 × 165 = 177045 грн.);
- 4% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 прожиткових мінімумів (311170 грн.);
- 5% - якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 прожиткових мінімумів.
|
| Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 25.05.2012 № 4839-VI (діє з 16.12.2012) | Платникам ЄСВ не надсилатимуться повідомлення про взяття їх на облік в органах ПФУ. Про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців в органах ПФУ платників повідомляє державний реєстратор. Пенсійні органи надсилатимутьплатникам повідомлення про встановлення та про зміну класу професійного ризику виробництва. |
| Закон України «Про внесення змін до статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 16.10.2012 № 5455-VI (набере чинності з 01.01.2013) | Встановлено нові пропорції розподілу ЄСВ за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування. Нарахований єдиний внесоксплачується одним платіжним дорученням. З метою реалізації Закону органами ПФУ з 01.01.2013будуть відкриті нові рахунки в органах Державної казначейської служби для зарахування ЄСВ. |
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді
Складність розрахунку відпускних у тому, що вони залежить від середньоденної зарплати, на яку впливають доходи за минулі місяці. Помилка у сумі виплат за розрахунковий період з легкістю перетворюється на помилкову суму відпускних. Що треба перевірити, аби виправити помилку — розповімо у консультації
Скористайтеся онлайн-калькулятором розрахунку середньооблікової кількості штатних працівників
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями