Особливості нанесення державним реєстратором відміток на установчих документах юридичної особи при здійсненні реєстраційних дій окреслила Державна реєстраційна служба України у своєму листі
Особливості нанесення державним реєстратором відміток на установчих документах юридичної особи при здійсненні реєстраційних дій окреслила Державна реєстраційна служба України у своєму листі.
Серед перелічених документів подаються, зокрема, оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма чинними на дату подачі документів змінами або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх, або частини зазначених оригіналів установчих документів.
Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи здійснюється шляхом проставлення державним реєстратором на їх титульному листі штампу «Державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи ПРОВЕДЕНО» з засвідченням підписом та гербовою печаткою реєстратора.
При цьому, так як копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини оригіналів установчих документів не є установчим документом, вищезазначений штамп на ній не ставиться.
У випадку втрати оригіналів установчих документів силу оригіналу мають лише їх дублікати, які видаються та засвідчуються державним реєстратором на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Тож на дублікаті оригіналів установчих документів та змін до них державний реєстратор вправі проставляти відповідний штамп.
Журнал «Головбух» у 2025 році інтегрувався в систему «Експертус Головбух». Звичні матеріали та архівні номери тепер доступні на одній платформі із сервісами й калькуляторами. Покажемо, де знайти журнал і що ще допоможе бухгалтеру в щоденній роботі
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2026 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між минулорічним кварталом IV та цьогорічним кварталом І, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2026 році? Відповіді — в огляді
Хто може бути самозайнятою особою, які податки сплачує самозайнята особа, можливості здійснення трудової діяльності, про умови оподаткування доходів та витрат самозайнятих осіб, до яких належить фізичні особи-підприємці та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Ці та інші питання — в цьому огляді
Платникам єдиного податку треба контролювати, аби їхній річний дохід не перевищив дозволений ліміт. Пояснимо, які наслідки чекають ФОП у 2026 році, як оподаткувати суму перевищення та коли перейти до іншої групи або на загальну систему — у консультації
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді