Как облагать доход членов избирательных комиссий: разъясняет ДПС

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Коли не обійтися без письмового трудового договору⏩

Сумму вознаграждения, которое получает председатель, заместитель председателя, секретарь или в случае их отказа, другие члены территориальной избирательной комиссии, участковой избирательной комиссии на основании заключенного гражданско-правового договора (далее - ГПД) облагаются НДФЛ по ставке 18%. Этот доход налоговый агент показывает в форме № 1ДФ под признаком дохода «102».

Як оподатковувати дохід членів виборчих комісій: роз’яснює ДПС

При этом в таблице 6 Отчета по ЕСВ члены избирательной комиссии, с которыми заключены ГПД, отражают с кодом застрахованного лица «64».

Кроме того, оплату труда членов избирательных комиссий (в том числе тех, которые осуществляют полномочия не на платной основе) в день местных выборов, дни итогов голосования и результатов местных выборов включают в общий месячный (годовой) налогооблагаемый доход налогоплательщика как другой доход с соответствующим налогообложением. Налоговый агент отражает такой доход в форме № 1ДФ под признаком дохода «127».

По информации Пресс-службы ГНС

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Річний перерахунок ПДФО: покроково для бухгалтера

Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації
46172

Переказ коштів між картками фізосіб: оподаткування, фінмоніторинг, обмеження, пільги, декларування

Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
122

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді