Остаточний розрахунок з працівниками та ліквідація платника посеред кварталу: чи можна подати Податковий розрахунок

1004

Запитання

Чи можна подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску до закінчення звітного кварталу, якщо суб’єкт господарювання — податковий агент не здійснює господарську діяльність та провів остаточний розрахунок з найманими працівниками посеред кварталу та у цьому періоді проводить процедуру державної реєстрації припинення?

Відповідь

Особи, які мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, до податкового органу за основним місцем обліку (пп. «б» п.176.2 та пп. 49.18.2 Податкового кодексу України).

Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та Порядок його заповнення та подання затвердив Мінфін наказом від 13.01.2015 № 4.

Платник подає Розрахунок за період, в якому проводилась процедура припинення, здійснюється до завершення таких процедур (державної реєстрації припинення юрособи та/або державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП).

Таким чином, якщо податковий агент, у період проведення процедури держреєстрації припинення, не здійснює господарську діяльність та провів остаточний розрахунок з найманими працівниками посеред кварталу, то він повинен подати Розрахунок до завершення таких процедур (держреєстрації припинення юрособи та/або державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП). Тобто, в такому випадку Розрахунок подається до закінчення звітного(податкового) кварталу.

За інформацією ДПС в Івано-Франківській області

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про надходження сільськогосподарських тварин на переробні підприємства

Статистична звітність не лякає того, хто знає, як правильно її оформити та вчасно подати. У статті допоможемо розібратись з усіма тонкощами заповнення форми звіту 11-заг (квартальна) та поділимось актуальним бланком для скачування
4198

ФОП на загальній системі 2026: умови перебування та податки

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2026 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між минулорічним кварталом IV та цьогорічним кварталом І, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2026 році? Відповіді — в огляді
791397

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна)

Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
3746

Форма № 1-підприємництво (річна)

Консультація допоможе швидко заповнити звіт за формою № 1-підприємництво (річна) та дотриматися граничних термінів її подання у 2027 році
47759