Повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» при вході в Е-кабінет: як діяти платнику
Запитання
Які дії платника, якщо при зчитуванні КЕП (УЕП) виникає помилка «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)»?
Відповідь
Виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин:
1. Невірно вказали пароль до носія ключової інформації.
2. Невірно обрали носій ключової інформації.
3. Перевищили число спроб введення невірного паролю.
Для усунення такої помилки необхідно:
- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі — КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».
🔥 Готуємо первинку до перевірки
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла, вирішити проблему можна у будь-якому представництві КНЕДП ДПС. Для цього:
- подайте заяву на скасування чинного кваліфікованого сертифіката;
- згенеруйте новий особистий ключ;
- отримайте нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати.