Скільки податківці розглядають скаргу на ППР, яку подали в період карантину
Запитання
В який строк подається до ДПС скарга на ППР або інше рішення контролюючого органу, яке отримано в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби, який строк її розгляду та чи можна подати таку скаргу через Електронний кабінет?
Відповідь
Якщо платником податків податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу було отримано в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби:
- перебіг строку для подання скарги на податкове повідомлення-рішення та розгляду такої скарги контролюючим органом, передбачений п. 56.3 та п. 56.12 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), починається з першого календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19);
- перебіг строків подання скарг в адміністративному порядку не зупиняється та застосовуються наслідки порушення їх розгляду, передбачені п. 56.9 ст. 56 ПКУ, стосовно скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від’ємного значення з податку на додану вартість.
На сьогодні меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого відправляється лист (запит тощо), тип документа, тематика звернення, короткий зміст листа та сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».