Скільки податківці розглядають скаргу на ППР, яку подали в період карантину

1910

Запитання

В який строк подається до ДПС скарга на ППР або інше рішення контролюючого органу, яке отримано в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби, який строк її розгляду та чи можна подати таку скаргу через Електронний кабінет?

Відповідь

Якщо платником податків податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу було отримано в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби:

  • перебіг строку для подання скарги на податкове повідомлення-рішення та розгляду такої скарги контролюючим органом, передбачений п. 56.3 та п. 56.12 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), починається з першого календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • перебіг строків подання скарг в адміністративному порядку не зупиняється та застосовуються наслідки порушення їх розгляду, передбачені п. 56.9 ст. 56 ПКУ, стосовно скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від’ємного значення з податку на додану вартість.

На сьогодні меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів: регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого відправляється лист (запит тощо), тип документа, тематика звернення, короткий зміст листа та сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

ЗІР, категорія 127.01

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Бухгалтерський облік ПДВ: правила і приклади

Бухгалтерський облік за розрахунками з ПДВ залежить від правил їхнього оподаткування за Податковим кодексом. Розберемо детально ці правила та аналітичні субрахунки обліку ПДВ, які потрібні, бухгалтерські проведення з обліку ПДВ
99262

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
153263

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних: скільки платити у 2025 році

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
75807

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
395433

Оновлені довідники податкових пільг

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.07.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
16707