Переводимо виробниче обладнання з орендованого у власне приміщення: що в обліку

543

Запитання

Підприємство придбало приміщення під виробничий цех і розриває договір оренди. Плануємо перевезти обладнання — станок до власного приміщення. Як таку операцію показати в бухобліку, якщо переїзд може зайняти кілька місяців?

Відповідь

Переводимо виробниче обладнання з орендованого у власне приміщення: що в обліку

Олена Озерова,

провідний консультант експертної підтримки «Головбух»

Окремих приписів, як діяти у зазначеній ситуації, НП(С)БО 7 «Основні засоби» не містить. Виробниче обладнання, що перебуває в орендованому приміщенні, обліковуйте на балансі підприємства, як окремий об’єкт основних засобів на субрахунку 104 «Машини та обладнання».

Щоб показати в обліку витрати на демонтаж обладнання в орендованому приміщенні та монтаж у власному цеху, керівник...

Облік переведення обладнання з орендованого у власне приміщення

СКАЧАТИ ПРИКЛАД ⏩

Вебінар для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Відчуження майна в умовах воєнного стану: документи, процедура, облік

В огляді мова піде про відчуження майна, що може здійснюватися впродовж дії правового режиму воєнного стану. Розглянемо, які документи при цьому оформляються, як обліковувати таку процедуру. Також мова піде про останні зміни в законодавстві, які дозволяють вилучати майно, яке перебуває поблизу зон бойових дій або окупованих територій
15903

Класифікація основних засобів

Класифікація основних засобів впливає не тільки на вибір потрібних бухгалтерських рахунків, але й подальший облік (амортизацію, документи, звітність). Як це правильно зробити у бухгалтерському та податковому обліку, – допоможе розібратися консультація
39028

20-ОПП: зразок заповнення форми

Існує спеціальне обов’язкове повідомлення про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
293383

Необоротні активи підприємства

Необоротні активи є у кожного підприємства. Що це? Якими вони бувають і чому так називаються? Їх приклади, особливості бухобліку та відображення у фінзвітності. Про усе це у консультації
65959