Переводимо виробниче обладнання з орендованого у власне приміщення: що в обліку

1103

Запитання

Підприємство придбало приміщення під виробничий цех і розриває договір оренди. Плануємо перевезти обладнання — станок до власного приміщення. Як таку операцію показати в бухобліку, якщо переїзд може зайняти кілька місяців?

Відповідь

Переводимо виробниче обладнання з орендованого у власне приміщення: що в обліку

Олена Озерова,

провідний консультант експертної підтримки «Головбух»

Окремих приписів, як діяти у зазначеній ситуації, НП(С)БО 7 «Основні засоби» не містить. Виробниче обладнання, що перебуває в орендованому приміщенні, обліковуйте на балансі підприємства, як окремий об’єкт основних засобів на субрахунку 104 «Машини та обладнання».

Щоб показати в обліку витрати на демонтаж обладнання в орендованому приміщенні та монтаж у власному цеху, керівник...

Облік переведення обладнання з орендованого у власне приміщення

СКАЧАТИ ПРИКЛАД ⏩

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
249773

Паливо на підприємстві: особливості списання

Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
278077

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
313049

Як діяти, якщо виникла пересортиця

Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
9569