Переводимо виробниче обладнання з орендованого у власне приміщення: що в обліку
Переглядів: 1103
Поділитися у
Запитання
Підприємство придбало приміщення під виробничий цех і розриває договір оренди. Плануємо перевезти обладнання — станок до власного приміщення. Як таку операцію показати в бухобліку, якщо переїзд може зайняти кілька місяців?
Відповідь
Олена Озерова,
провідний консультант експертної підтримки «Головбух»
Окремих приписів, як діяти у зазначеній ситуації, НП(С)БО 7 «Основні засоби» не містить. Виробниче обладнання, що перебуває в орендованому приміщенні, обліковуйте на балансі підприємства, як окремий об’єкт основних засобів на субрахунку 104 «Машини та обладнання».
Щоб показати в обліку витрати на демонтаж обладнання в орендованому приміщенні та монтаж у власному цеху, керівник...
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті