Не формується е-лікарняний: як діяти

Е-лікарняний неможливо сформувати з трьох причин. Якщо в реєстрі застрахованих осіб відсутня інформація про трудові відносини, роботодавець не повідомив про прийняття працівника на роботу або в обліковій картці застрахованої особи зазначено неактуальні відомості.

analyze.jpg

Фінансова звітність за МСФЗ: комплект і строки подання

Електронний листок непрацездатності формують на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Щойно лікар створить медичний висновок, електронна система охорони здоров’я надсилає на контактний номер пацієнта відповідне повідомлення.

Працівник може переглянути сформований листок непрацездатності в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (ПФУ).

Існує три причини, чому неможливо сформувати електронний лікарняний:

Причина

Як усунути

У реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) відсутня інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності

Перевірте інформацію про трудові відносини в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ. А саме, чи нараховував страхувальник зарплату (пункт «Моя заробітна плата» — Заробітна плата /дохід (по страхувальниках).

Якщо дані про трудові відносини відсутні, страхувальник має надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку — фізосіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (даліПодатковий розрахунок). Звітний період — 40 днів після завершення кожного кварталу

У Реєстрі відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу

Перш ніж допустити нового працівника до роботи, роботодавець має повідомити ДПС про те, що прийняв його на роботу. Інформацію про початок роботи керівника/директора вносять до таблиці 5 податкового розрахунку з типом «Довідковий»

В обліковій картці застрахованої особи зазначили неправильні відомості

Перевірте відомості у своїй обліковій картці (ПІБ, РНОКПП, дата/місце народження, стать, громадянство, серія та номер паспорта, адреса місця проживання тощо). Якщо вони некоректні, подайте до територіального органу ПФУ або через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ:

  • анкету застрахованої особи, щоб змінити чи уточнити дані в Реєстрі;
  • підтвердні документи.

Зміни внесуть до облікової картки упродовж п’яти днів

 

Після то як усунули причину, через яку не могли сформувати е-лікарняний:

  • перевірте в особистому кабінеті застрахованої особи або страхувальника на вебпорталі ПФУ коректність відображення даних про трудові відносини;
  • зверніться до лікаря, щоб він повторно відправив медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листків непрацездатності.

За інформацією ПФУ

 

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36433

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
23891

Військовий збір для ФОП 2 групи у 2025 році: ставки, строки сплати, пільги

З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
76

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
252

Заява на компенсацію за невикористану відпустку: зразок 2025

Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word
99

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді