Особливості перехідного періоду електронного адміністрування ПДВ

Стаття-подарунок від системи «Експертус Головбух» 
Зміст статті:

ПРОБЛЕМА

Із якого числа буде діяти система електронного адміністрування ПДВ? Що означає «тестовий режим» системи електронного адміністрування ПДВ? Чи можна буде в цей період зареєструвати податкову накладну, не маючи на електронному рахунку достатньо коштів? Які пом’якшення дає перехідний період?

РІШЕННЯ

Електронне адміністрування ПДВ запроваджено з 01.01.2015. Порядок такого адміністрування встановлено статтею 200-1 Податкового кодексу України (ПК).

Однак Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII встановлено перехідний період (або так званий «тестовий режим») для функціонування електронної системи адміністрування ПДВ з 01.02.2015 до 01.07.2015 (п. 35 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПК).

У перехідний період:

  • не застосовуються штрафи при порушенні термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригування до них;

  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН здійснюється без обмеження сумою ПДВ, обчисленою за формулою згідно з пунктом 200-1.3 ПК.

Детальніше питання електронного адміністрування ПДВ будуть розглянуті у тижневику «Головбух» № 1/2015.

Підготовлено членами Експертної ради системи «Експертус Податки»


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"


Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді