Податкові накладні за щоденними підсумками операцій можуть складатись при здійсненні операцій з постачання товарів (послуг) за готівку особам, що не зареєстровані платниками ПДВ, розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника).
У разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій у рядку «Особа (платник податку) — покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний ІПН «100000000000».
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
У своєму листі податківці також роз’яснили, як заповнювати окремі графи такої податкової накладної та звернули окрему увагу на графу 3 «Номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця)». У графі 3 вказується та номенклатура товарів, яка була реалізована. Можливості вказати у графі 3 «Товари в асортименті» не передбачено у Порядку заповнення податкової накладної, затвердженому наказом Мінфіну від 22.09.2014 № 957 (у редакції наказу Мінфіну від 14.11.2014 № 1129).
