Затверджено Порядок надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді. Він визначає механізм надання територіальними органами Пенсійного фонду послуг в електронному вигляді, заснований на технологіях віддаленого доступу (веб-технологіях) та автоматизованої передачі і обробки інформації. А саме:
- реєстрація користувачів та доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;
- доступ для громадян, застрахованих осіб та страхувальників (у тому числі фізичних осіб — підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно) до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);
- взаємодія з територіальними органами Пенсійного фонду України з питань заповнення та стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді;
- подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів;
- попереднього запису на прийом у територіальному ПФУ.
Постановою також затверджені форми заяв про реєстрацію громадянина та про реєстрацію юридичної особи (страхувальника) у системі надання послуг в електронному вигляді.
Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.